Keisti šrifto dydį

Increase SizeDecrease SizeReset font to default

Smalininkų technologijų ir verslo mokykla

Sveiki atvykę!

Kviečiame į mūsų mokyklą!

Projektai
Projektas „Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas Smalininkų technologijų ir verslo mokykloje“ Nr. 10-003-T-0008 Spausdinti El. paštas
2025 m. Balandžio 02 d., Trečiadienis

NextGenEU Naujos_kartos_LT

Projekto tikslas – Sudaryti sąlygas bendrojo pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokyklų mokiniams mokytis profesinio mokymo programų modulių.

Projekto trukmė – 2024 m. rugsėjo 1 d. – 2025 m. birželio 30 d.
Projekto suma – 7742,26 Eur.
ES finansavimas – 7742,26 Eur. Finansuoja Europos Sąjunga NextGenerationEU.
Programa – „Naujos kartos Lietuva“
Projekto vykdytojas – Smalininkų technologijų ir verslo mokykla.

Mokykloje įgyvendinamas projektas Nr. 10-002-T-0008, kuriuo siekiama didinti profesinio mokymo patrauklumą, pasitelkiant inovacijas ir modernizavimą, visų pirma – atnaujintą mokymosi aplinką, priemones ir mokymo metodus, ypač daug dėmesio skiriant ekologijai ir skaitmenizavimui. 2024/2025 m. m. Jurbarko Vytauto Didžiojo progimnazijos Smalininkų L. Meškaitytės pagrindinės mokyklos skyriaus mokiniai pasirinko du modulius „Nemielinės tešlos su mišiniais ir maisto priedais gaminimas“ šiuo metu mokosi 6 mokiniai ir „Nesudėtingų metalinių detalių jungimas“ šiuo metu mokosi 12 mokinių. Profesinio mokymo programos yra įtraukios ir prieinamos pažeidžiamoms grupėms, neįgaliesiems, asmenims, neturintiems įgūdžių ar kvalifikacijos, mažumoms, migruojantiems asmenims ir asmenims, kurie turi mažiau galimybių dėl savo socialinės ir ekonominės padėties ar vietovės, kurioje gyvena. Mišrios mokymo formos sudaro sąlygas stabdyti ankstyvą pasitraukimą iš švietimo ir mokymo sistemos ir padeda pereiti iš mokyklos į darbo rinką.

Projekto rezultatas – 18 pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius.

Vanda Stonienė,
Projektų vadovė

 
Erasmus+ projekto darbo stebėjimo mobilumas Prancūzijoje Spausdinti El. paštas
2025 m. Vasario 21 d., Penktadienis

EN_finansuojama_ES

2025 m. sausio 27 / vasario 2 d. 6 gimnazijos skyriaus mokytojai vyko į Erasmus+ projekto darbo stebėjimo mobilumą Prancūzijoje, Paryžiuje. Pagrindinė vizito tema – specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčių asmenų įtraukusis ugdymas ir profesinis mokymas.

Į mobilumą mokyklos mokytojai išvyko pilni lūkesčių tikėdamiesi pagilinti žinias apie įvairių metodų taikymą pamokose, siekiant į ugdymą įtraukti SUP turinčius asmenis, pažinti Prancūzijos švietimo sistemą, susipažinti su įtraukiojo ugdymo integravimo/si sėkmėmis ir galimybėmis Prancūzijos švietimo sistemoje, sustiprinti bendradarbiavimą ir komandinį darbą bendrojo ugdymo mokytojų tarpe.

Darbo stebėjimo mobilumas vyko École élémentaire publique Émile Zola (Emilio Zolos pagrindinėje mokykloje), buvo pristatyti darbo metodai skirti dirbti su SUP turinčiais mokiniais, stebėjome meno terapiją, grafinę terapiją, sofrologijos pratybas, kurie šioje mokykloje taikomi dirbant su aukštą intelekto koeficientą turinčiais vaikais. Apsilankę meno terapijoje, susipažinome su terapijos filosofija bei kartu išbandėme specialius pratimus. Terapijos pagrindas yra susitaikymas su savimi, pasitikėjimas, improvizacija. Tai tarsi skulptūros lipdymas. Pradedame nuo mažo taškelio ir vykdomas ilgas, didelis darbas. Taikant meno terapiją, atsiskleidžia vaiko gebėjimai, jie tarytum "išlaisvinami". Ši meno terapija buvo puiki galimybė patirti naujų įspūdžių, praplėsti savo profesijos žinias. Įdomu buvo tai, kad pas mus kaip meno terapija dažniausia naudojama dailės terapija, tad susipažinti kitokia meno terapijos forma buvo įdomu ir naudinga. Išmoktus metodus panaudosime pamokose siekdami geresnio tarpusavio ryšio su mokiniais ir geresnių mokymo(si) rezultatų. Stebėta grafinė terapija šioje mokykloje taikoma erdvinio suvokimo sutrikimą turintiems mokiniams. Ši terapija naudinga tiems kuriems sunku suvokti erdvę ir orientuotis joje. Šis sutrikimas gali pasireikšti įvairiomis formomis: sunkumais atskiriant objektus, nustatant jų dydį, atstumą ar padėtį. Mokiniai su erdviniu suvokimo sutrikimu patiria problemas atlikdami kasdienes užduotis (pavyzdžiui piešdami ar net vaikščiodami). Stebėjimo metu susipažinome su mokiniais, kurie šešis mėnesius lanko grafinę terapiją. Pagerėjo mokinių grafiniai gebėjimai ir mokiniai išmoko atpažinti ir valdyti šį sutrikimą.

Sofrolologijos pradmenis pažinome stebėdami pamokas. Sofrologija - tai atsipalaidavimo metodas taikant kvėpavimo pratimus. Specialistė supažindino su sofrologijos atsiradimo ir taikymo istorija, bei pademonstravo jos pritaikymą pamokų metu. Pamokos pradžioje mokytojai atsipalaidavimo ir kvėpavimo techniką kartu su mokiniais atlieka norint susikaupti ir suvaldyti stresą. Sofrologijos pradmenis šioje mokykloje moka visi dirbantys mokytojai ir juos taiko ne tik pamokose, bet ir savo asmeniniame gyvenime, siekiant išvengti perdegimo. Išmokta kvėpavimo technika yra naudinga, šias žinias sieksime taikyti savo pamokose.

Projekto komanda vizito metu pastebėjo, kad Prancūzijos švietimo įstaigose siekiama užtikrinti ugdymo kokybę ir prieinamumą kiekvienam besimokančiajam, puoselėjama tolerancija kitam ir kitokiam. Ypač akcentuojamas SUP turinčių mokinių pasirengimas savarankiškam gyvenimui, esminių įgūdžių, leidžiančių autonomiškai gyventi visuomenėje, ugdymas. Labai džiaugiamės, kad vizito metu vykdyta veikla atitiko mūsų poreikius ir lūkesčius, vertiname priimančios organizacijos dėmesį ir rūpinimąsi mumis. Įgytą patirtį perteiksime kolegoms bei taikysime ugdymo procese.

Paryžiaus lankytinos vietos ir muziejai pripildė laisvą laiką Vakarų Europos kultūra, menu, kulinariniu paveldu, draugišku bendravimu su kolegomis ir šiai profesinei stažuotei suteikė nepakartojamą skonį.

Eglė, Indrė, Danutė, Karolis, Vida, Jolita

View the embedded image gallery online at:
https://www.stvm.lt/projektai#sigFreeIdba520d4795

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Pabaiga >>

Puslapis 1 iš 53