Keisti šrifto dydį

Increase SizeDecrease SizeReset font to default

Smalininkų technologijų ir verslo mokykla

Sveiki atvykę!

2024-04-15 - 19

Pamokų laikas

8.00 – 8.45
8.55 – 9.40
9.50 – 10.35
10.45 – 11.30

Pietų pertrauka 11.30 – 12.00

12.00 – 12.45
12.55 – 13.40
13.50 – 14.35
14.45 – 15.30
Mano dienynas
PMIS
AIKOS SMM
LAMA BPO
Europass
lt72

Sekite mus facebook

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kviečiame į mūsų mokyklą!

Smalininkų technologijų ir verslo mokykla
Su kovo 11-ąja! Spausdinti El. paštas
2024 m. Kovo 12 d., Antradienis

SU_KOVO_11

 
Praktinių įgūdžių įgijimas Kauno technologijų mokymo centre pagal jungtinį projektą „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ Spausdinti El. paštas
2024 m. Kovo 06 d., Trečiadienis

Transporto priemonių remontininko modulinės profesinio mokymo programos, 1tr grupės mokiniai nuo vasario 26 d. iki kovo 1 d., dalyvavo praktiniuose mokymuose, Kauno technologijų mokymo centro, Variklinių transporto priemonių remonto sektorinio praktinio mokymo centre, pagal jungtinį projektą „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“. Šių mokymų metu mokiniai mokėsi: lituoti, parinkti, jungti elektros grandines pagal pateiktas schemas, surasti gedimus ir juos pašalinti, aptarnauti automobilio akumuliatorių bateriją. Išklausė mokytojo Arvydo Sirtauto paskaitą apie hibridinių automobilių sandarą ir veikimą. Įgytos žinios ir gebėjimai praplėtė mokinių techninį išprusimą ir bus naudingi toliau mokantis bei dirbant.

Mokinius lydėjo vyr. profesijos mokytojas Saulius Svylas.

Valdoreza Stulgaitienė,
Profesinio mokymo skyriaus vedėja

 
Profesinio meistriškumo konkursas „Mano misija – padėti“ Spausdinti El. paštas
2024 m. Kovo 01 d., Penktadienis

Vasario 22 d., individualios priežiūros darbuotojo mokymo programos mokinės Rūta Aukštakalnienė ir Ingrida Šliagerienė Respublikiniame profesinių mokyklų profesinio meistriškumo konkurse „Mano misija – padėti“, užėmė II-ąją vietą. Konkurso dalyviams reikėjo atlikti dalykinį testą bei penkias praktines užduotis: lovos baltinų keitimas gulinčiam asmeniui, pirmosios pagalbos teikimas dviem nuketėjusiems asmenims, asmenų evakavimas iš patalpos gaisro metu, bendravimas su „klientu“ ir gaminio (projekto) sukūrimas taikant universalaus dizaino pricipus. Visos konkurso užduotys buvo komandinės.

Konkurse dalyvavo 11 mokinių komandų iš skirtingų Lietuvos profesinio mokymo įstaigų. Konkursą organizavo Biržų technologijų ir verslo mokymo centro Vabalninko skyrius kartu su Šiaulių Valstybinės kolegijos Sveikatos priežiūros fakulteto Socialinio darbo katedra.

Joana Ausiukevičienė,
Socialinio darbuotojo padėjėjo programos profesijos mokytoja

 
Projektas „Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas Smalininkų technologijų ir verslo mokykloje“ Nr. 10-002-T-0005 Spausdinti El. paštas
2024 m. Kovo 01 d., Penktadienis

NextGenEU Naujos_kartos_LT

Projekto tikslas – Sudaryti sąlygas bendrojo pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokyklųi mokiniams mokytis profesinio mokymo programų modulių.

Projekto trukmė – 2023 m. rugsėjo 1 d. – 2024 m. birželio 30 d.

Projekto suma – 8112,74 Eur

ES finansavimas – 8112,74 Eur. Finansuoja Europos Sąjunga NextGenerationEU.

Programa – „Naujos kartos Lietuva“

Projekto vykdytojas – Smalininkų technologijų ir verslo mokykla

Mokykloje įgyvendinamas projektas Nr. 10-002-T-0005, kuriuo siekiama didinti profesinio mokymo patrauklumą, pasitelkiant inovacijas ir modernizavimą, visų pirma – atnaujintą mokymosi aplinką, priemones ir mokymo metodus, ypač daug dėmesio skiriant ekologijai ir skaitmenizavimui. 2023/2024 m. m. Smalininkų L. Meškaitytės pagrindinės mokyklos mokiniai pasirinko du modulius „Nesudėtingos technologijos tautinio paveldo patiekalų gaminimas“ šiuo metu mokosi 10 mokinių ir „Nesudėtingų mechanizmų, junginių, agregatų remontas“ šiuo metu mokosi 14 mokinių. Profesinio mokymo programos yra įtraukios ir prieinamos pažeidžiamoms grupėms, neįgaliesiems, asmenims, neturintiems įgūdžių ar kvalifikacijos, mažumoms, migruojantiems asmenims ir asmenims, kurie turi mažiau galimybių dėl savo socialinės ir ekonominės padėties ar vietovės, kurioje gyvena. Mišrios mokymo formos sudaro sąlygas stabdyti ankstyvą pasitraukimą iš švietimo ir mokymo sistemos ir padeda pereiti iš mokyklos į darbo rinką.

Projekto rezultatas - 24 pagal pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas bendrojo ugdymo mokyklose besimokantys mokiniai, baigę pirminio profesinio mokymo programos modulius.

Vanda Stonienė,
Projektų vadovė

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Pabaiga >>

Puslapis 3 iš 74